Skip to content

+374 91 361996

businessschoolinfo@gmail.com

  • ENG
  • RUS
  • ARM
  • Գլխավոր
  • Մեր մասին
    • Ինչպես դիմել
    • Նյութեր
  • Մեր նախագծերը
    • WineNet
    • Mapa.am
    • Bzbzik
    • Handmade Center-cafe
    • Doctorsnet․am
  • Խոսնակներ
  • Գործընկերներ
  • Բլոգ
  • Կապ

Վերջին նորությունները

Գլխավոր > Բլոգ

«Լուռ հավաքագրում». ինչպե՞ս է Google-ը գտնում լավագույն աշխատակիցներին

Աշխատակիցներ հավաքագրելիս Google-ը առաջնորդվում է աշխատանքի ընդունման  «լուռ հավաքագրման» ռազմավարությամբ, ինչը նշանակում է, որ ազատ հաստիքներում աշխատանքի են ընդունվում գործող անձնակազմից լավագույները։ Սա քիչ հայտնի, բայց չափազանց արդյունավետ մոտեցում է, որը նվազեցնում է վատ մասնագետների ընդունման ռիսկը։  Այս ռազմավարութամբ Google-ը ընտրում է կազմակերպության  ամենաջանասեր աշխատակիցներին (որոնք կարող են անգամ լրացուցիչ պարտականություններ ստանձնել) և նրանց վստահում  թափուր պաշտոնները: Հետազոտությունների համաձայն՝ աշխատանքը 400%-ով ավելի արդյունավետ է դառնում, երբ  այն կատարում են բարձր արդյունավետությամբ  մարդիկ և, բնականաբար ընկերությունները առաջնահերթությունը տալիս են նման աշխատակիցներին։...

Մանրամասն

Սովորի՛ր սիրել նեթվորքինգը

Չորս ռազմավարություն, որոնք կօգնեն հեշտությամբ ձևավորել կապեր / նեթվորքինգ և առաջ շարժվել։ 1․ Մի վախեցի՛ր շփումներից-Հոգեբանները առանձնացնում են մտածողության 2 տիպ՝ «առաջխաղացում» և «կանխարգելում»։ Այսպիսով՝ առաջին տեսակին պատկանող մարդիկ նեթվորքի միջոցով ձեռք են բերում անձնային աճի առաջխաղացում և տարբեր ձեռքբերումներ, մինչդեռ երկրորդ տեսակին պատկանող մարդիկ նեթվորքը համարում են անհարմարություն։ 2. Գտե՛ք ընդհանուր շահեր- Ծանոթությունները ավելի հաճելի դարձնելու հաջորդ քայլը հասկանալն է, թե ինչպես են ձեր հետաքրքրություններն ու նպատակները համընկնում այն մարդկանց հետ, որոնց հանդիպում եք, և ինչպես դա կարող է...

Մանրամասն

EarlyOne

Գևորգ Սաֆարյանը, ոգեշնչվելով իր հայրիկի գործունեությունից, իր մեջ զարգացնել է գործարար հմտությունները, հիմնել է EarlyOne ընկերությունը։ Ընկերությունը լուծում է տարբեր պատճառների հետևանքով առաջացող հերթերի խնդիրը։ Այն օգնում է տարբեր բիզնեսներին բարելավել իրենց ծառայությունների որակը։ ️2016 թվականին հիմնադրված EarlyOne ընկերությունը ունի ավելի քան 30 թիմակից, գործում է յոթ  երկրներում և համագործակցում է 60֊ից ավելի կազմակերպությունների հետ։ EarlyOne-ի հիմնական նպատակն է ծառայել հասարակությանը, իսկ առաքելությունը` հեշտացնել շատերի կյանքը։ https://www.youtube.com/watch?v=m6vSKFvrLQQ&ab_channel=%D4%BC%D5%90%D4%B1%D5%8F%D5%8E%D4%B1%D4%BF%D4%B1%D5%86%D5%8C%D4%B1%D4%B4%D4%BB%D5%88FM106.5

Մանրամասն

NFT (non-fungible tokens) ոչ շոշափելի սիմվոլներ/նշաններ

Դու էլ ե՞ս հաճախ հանդիպում այս պատկերներին։ Գիտե՞ս ինչ պատկերներ են։ Դե արի՛ հասկանանք։ NFT (non-fungible tokens) ոչ շոշափելի սիմվոլներ/նշաններ, դրանք ծածկագրային ակտիվներ են թվային տարածության մեջ՝ եզակի նույնականացման կոդերով, ինչով տարբերում են միմյանցից: Ինչպես Վան Գոգի, Մարտիրոս Սարյանի նկարները, կամ այլ արվեստի գործեր եզակի են և հնարավոր չէ փոխարինել մեկ այլ աշխատանքով, այնպես էլ յուրաքանչյուր NFT-ի ունի նույնականացման կոդ և անհնար է այն փոխարինել մեկ այլ NFT-ով։ Պատկերացնելու համար արի՛ համեմատենք Bitcoin-ի կամ դասական գումարի հետ, կտեսնենք, որ 100$-ը...

Մանրամասն

Որքա՞ն են սկզբում արժեցել որոշ հայտնի բրենդերի տարբերանշանները

Ո՞վ կարող է գնահատել լոգոյի արժեքը։ Դժվար է ասել, բայց երբ որոշ ընկերություններ փոխում են իրենց տարբերանշանը, նրանցից որոշները ունենում են բավականին բարձր արժեք։ 1․ Gap 2010թ. Սուրբ Ծննդյան նախօրեին երբ Gap-ը ներկայացրեց իր նոր տարբերանշանը,այն միանգամից արժանացավ քննադատության։ Նմանակումները ժամ առ ժամ ավելանում էին և մեկ շաբաթվա ընթացքում հին տարբերանշանը ջնջվեց և նորը վերականգնվեց։ Դա խոշոր մարքեթինգային ձախողում էր, և հայտարարված արժեքը՝ 100 մլն $, չէր համապատասխանում նրան ինչ կարելի էր ակնկալել նրանից ինչ տեսնում էիր։  Եվ այսպես, որքա՞ն...

Մանրամասն

Mc Donald’s

Առաջին McDonald's-ի ռեստորանը բացվել է 1940 թվականին Մորիս և Ռիչարդ Մակդոնալդսների կողմից՝Կալիֆորնիայում։Փոքր ռեստորանը նախագծված էր այնպես,որպեսզի արտադրվեր մեծ քանակությամբ սնունդ ցածր գնով։Եղբայրները սահմանափակել էին մենյուն առանձնահատուկ համբուրգերներով, կարտոֆիլի չիփսերով և խմիչքով։Նրանք ստեղծել էին պարզ և արդյունավետ համակարգ,որը ներառում էր հաճախորդների ինքնասպասարկումը կարճ ժամանակում,թղթե տոպրակներով։Այս նորարարությունները թույլ տվեցին,որպեսզի հաճախորդները վճարեն ընդհամենը 15 ցետ մեկ համբուրգերի համար, ինչը մրցակից ռեստորանների համբուրգերների գնի մոտ կեսն էր։ McDonald's-ը մեծ հաջողություն ունեցավ և եղբայրները սկսեցին ֆրանչայզինգի ծրագիրը։ McDonald's-ը կենցաղային տեխնիկան ձեռք էր բերում Ռեյ Կրոկ...

Մանրամասն
12>>

Search

Կատեգորիա

  • Ակադեմիա
  • Կիսվիր հետաքրքիր նյութերով
  • Հաջողության պատմություններ
  • Հարցազրույցներ

Հաճախ դիտված նորություններ

Mc Donald’s
«Լուռ հավաքագրում». ինչպե...
Auto Draft
https://www.businessschool.am/wp-content/uploads/Group-175.jpg

ԿՈՆՏԱԿՏԱՅԻՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

+374 91 361996

businessschoolinfo@gmail.com

Yerevan, Armenia

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀՂՈՒՄՆԵՐ

  • Գլխավոր
  • Մեր նախագծերը
  • Մեր մասին
  • Բլոգ
  • Կապ
  • Կապ

ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ



    © Marketers Community The First Business School In Armenia 2021 Created by Webapricot